Manden bag Vestegnens kulturelle fyrtårn

Med direktør for Musikteateret i Albertslund, Torben Holm

Tid: Onsdag den 5. april kl. 19.00

Sted: Damgårdshave, Damgårdsvej 12

Musik Teater Albertslund præsenteres i dag som Sjællands største kulturhus med en stor koncertsal med 1000 pladser og 2 biografer med samlet over 300 pladser. Som gammel Albertslunder husker vi, at der engang var noget som hed Agoraen, men manden bag flere store ombygninger, med bl.a. det nye scenetårn i 1996, er Torben Holm, som startede sit virke i kommunen for snart 38 år siden. Denne aften vil han fortælle om de store ændringer, der er sket med huset og betydningen for hele Vestegnens- og det lokale kulturliv med bl.a. Teaterforeningen. Han har lovet, at der også bliver plads til nogle gamle anekdoter, om de mange folk han har mødt, såvel på, som udenfor scenen, igennem sit snart 40 årige virke i Albertslund.

Tilmelding på tlf. 4364 1353 eller 2966 4164

Besøg i DOLL CENTER, Albertslund

Tid: Tirsdag den 25. april kl. 15.00 - 16.30

Sted: Doll Center, Naverland 2, 6 sal

Doll Living Lab er Europas største test- og demonstrationsfacilitet for intelligent gadebelysning og smart city løsninger.
Doll Center har i 2014 modtaget Kommunernes Landsforenings innovationspris.
Kom og hør om løsninger, der nu og i fremtiden forbinder intelligente byrum med unikke realtids-services for borgerne.

Tilmelding på tlf. 4364 1353 eller 2966 4164