Det er aldrig for sent…

Med medlem af Kommunalbestyrelsen Jørn Jensby Natteravne

Sted: Damgårdshave, Damgårdsvej 12

Efter et heftigt arbejdsliv indenfor Telekommunikation begynder Jørn sideløbende at udfolde sit iværksættergèn i Albertslund. Først med Natteravnene, så med World-working arrangementet, så kom bestyrelsesposter i Senioridræt, samtidig med formandskabet i Kulturhuset Birkelundgård, efterfulgt  af formandskabet for Senior Idræt. Medlem af flere udvalg og bestyrelser samt formand for Idrætsrådet. Vi vil denne aften høre hvad det er for et gen, der holder én i gang i Seniorlivet, for det er åbenbart aldrig for sent at sætte noget nyt i gang”

Plakat

Husk tilmellding på:

guirlande2

Julearrangement

Tid:   Mandag den 2. december kl. 19.00

Lokalhistorisk Forening afholder igen i år julefest med gløgg og æbleskiver. Der bliver lejlighed til sammen med Per Spillemand at synge julesange og få sig en hyggelig sludder. Der vil også blive fortalt om nogle af Lokalhistorisk Samlings nyerhvervede indleveringer, og vist en billedkavalkade fra Albertslund i 2018 taget af foreningens fotograf Inge Andersen.

Husk at købe Lokalhistoriske Bøger som julegaver til dem, du gerne vil glæde.

Plakat

Husk tilmellding på: